+38 097 399 09 03

sales@denor-service.com.ua

Львів

вул. Єрошенка 28

Blog

Історія вилкового автонавантажувача

Історія вилкового автонавантажувача

Історія автонавантажувачів почалася в 1906 році. Найпершим автонавантажувачем можна назвати платформу з електричним двигуном, яка використовувалася для перевезення багажу, на станціях Пенсильванської залізниці. У 1917 році на ливарному заводі американської компанії Clark Equipment з’явилася трьохколісний візок з бензиновим двигуном для перевезення вантажів по заводу. Ця самохідна машина і стала прототипом сучасних автонавантажувачів. Перші автонавантажувачі були маломаневреними, незручними в управлінні, та і їхня безпека залишала бажати кращого. Гальм не було, і зупинялася машина, тільки врізавшись куди-небудь. Незважаючи на всі недоліки, вона дуже сподобалася військовим, яких не влаштовували існуючі на той момент електричні транспортувальники, що перевозили вибухівку. Завод Юджина Кларка отримав військове замовлення на виробництво трьохколісних автонавантажувачів. І під виконання цього завдання був побудований перший в світі завод з виробництва автонавантажувачів. Випущена в 1921 р. перша модель автонавантажувача з підйомною платформою називалася Trucklift. Він був уже “взутий” в гумові шини і піднімав вантаж до 5 т. До 1923 року на автонавантажувач поставили вантажопідйомник для штабелювання вантажів. Наступна модель – Duat. У нього було три колеса і двигун внутрішнього згоряння. Ця машина стала прототипом сучасного вилкового автонавантажувача з противагою. До 1928 року характеристики різних автонавантажувачів були об’єднані в одну машину. Рама моделі Duat використовувалася в якості основи автонавантажувача з гідравлічною системою підйому, переднім ведучим колесом, механічним управлінням заднім мостом, міцними гумовими шинами і противагою. Нова машина отримала найменування Tructractor ( “Тягач”). Приблизно рік по тому модель була обладнана механізмом нахилу вантажопідйомника. Незабаром після цього назва Tructractor поміняли на Tructier. Потім компанія приступила до виробництва знаменитої трансмісії Clark.

Але компанія Clark була не єдиною компанією, яка займалася виробництвом автонавантажувачів. Американська фірма “Yale & Towne” в 1923 році почала виробництво першого автонавантажувача на електричній тязі. Він був обладнаний вилами і вантажопідйомником, а пристрій для підйому вантажів було оснащено поворотним механізмом. Британська компанія “Ransomes & Rapier” почала виробляти електричні навантажувачі в 1920р. Ще одна Американська компанія “Hyster” в 1932 році починає виробляти чотириколісні платформи з лебідками, здатними піднімати із землі важкі стовбури дерев, (попередник лісовозів). У 1933 році в США фірма Towmotor Co, яка в майбутньому буде називатися “Caterpillar Inc.” робить передньопривідний навантажувач, яка крім переднього приводу має ще й чотириколісну раму з диференціалом і гідравлічними механізмами підйому і рульової системи. І навіть в Японії в 1937 році компанією “Nippon Yusoki Co., Ltd.” зібраний перший електронавантажувач. З початком Другої світової війни виробництво навантажувачів стало масовим. Тільки компанія Clark випускала близько 2000 автонавантажувачів в місяць. А після 1949 року, практично кожен рік був відзначений якимось удосконаленням.

 

popup button

Лишіть свій номер ми до вас зателефонуємо