Львів

вул. Єрошенка 28

Особливості та періодичність заміни моторного масла в навантажувачі

Особливості та періодичність заміни моторного масла в навантажувачі

У будь-якій машині, в тому числі і в вилковому навантажувачі, двигун є основним вузлом. Паливно-мастильні матеріали повинні бути високої якості, так як від цього залежить тривалість експлуатації основних вузлів і загальна продуктивність навантажувача. Моторне масло має свій ресурс, тому мастильний склад слід періодично міняти.
Коли слід міняти масло в двигуні навантажувача

Важливою складовою ТО є заміна старого мастильного складу. Однак кожен виробник самостійно призначає періодичність, з якою варто обслуговувати двигун, проводячи попередні тести. В автомобілях зазвичай вказують пробіг, на відміну від спецтехніки, де цю роль виконують Мотогодини. Варто не забувати і про час простою, а також пам’ятати про експлуатаційні характеристики та інтенсивності навантажень, які можуть впливати на періодичність технічного обслуговування.
Позапланова заміна може бути пов’язана не тільки з довгим використанням олії, якщо на час тривалого припинення роботи навантажувачі не консервовані, а й з окисленням, потраплянням сторонніх елементів в систему і впливом різних присадок. Природний склад мастильної суміші можуть порушити:

• пальне паливо – бензин або дизель здатні розріджувати мастильний склад, що призводить до зміни нормальних показників тертя деталей;
• охолоджуюча рідина – потрапляючи в масло, антифриз з етиленгліколем збільшує в’язкість, внаслідок чого системні природні забруднення покриваються коагулянтом, а далі залишаються на стінках фільтрів і маслопроводів;
• сажа – при роботі двигуна виникають проблеми, які призводять до неповного згоряння палива. Через це масло швидко забруднюється вторинними продуктами горіння, які підвищують в’язкість суміші і призводять до зносу деталей.

Варто пам’ятати, що якщо замінювати масло в моторі, що мають проблеми, то можна серйозно пошкодити систему, аж до припинення працездатності. Вчасно звертайтеся до нас для ремонту і сервісного обслуговування спецтехніки. Необхідно періодично займатися діагностикою мастильного складу і особливо звертати увагу на такі параметри:
• температура спалаху;
• в’язкість;
• лужні і кислотні числа;
• кількість води, нерозчинного осаду, етиленгліколю та інших показників корозійного процесу і природного зносу.

Для даних величин єдиного універсального показника не існує. Його необхідно визначати індивідуально кожен раз, виходячи з особливостей масла, двигуна і робочих умов спецтехніки. Паспорт навантажувача зазвичай містить рекомендації від виробника, що стосуються вимог до складу та виду мастильної суміші, а також там вказані максимально допустимі відхилення від норми, які вимагають проведення ТО.

При проведенні процедури перевірки використовуваного масла потрібен ретельний лабораторний аналіз. Його можна провести в спеціальних центрах, частина з яких може належати відомим світовим компаніям, однак на практиці такі послуги можуть дозволити собі не всі.

Для полегшення процедури можна придбати експрес-тести. Витрати на них цілком компенсує термін експлуатації двигуна, збільшений за рахунок вчасно заміненого мастильного складу. Зазвичай середній інтервал в спецтехніки для заміни масла становить 250 мотогодин. У перерахунку на звичайну кількість восьмигодинних змін означає, що міняти масло слід раз на місяць. Різні тести не знадобляться при серйозному підході до ТО, тим більше, якщо машина працює без довгих простоїв.
До речі, з такою ж періодичністю необхідно міняти масло в коробці передач, так як даний вузол витримує більше навантажень в спецтехніки, ніж в звичайних машинах.

popup button

Залишіть ваш номер телефону, ми вам зателефонуємо