+38 097 399 09 03

sales@denor-service.com.ua

Львів

вул. Єрошенка 28

Технічне обслуговування вилкового автонавантажувача

Технічне обслуговування вилкового автонавантажувача

Для забезпечення безперебійної роботи вилкового автонавантажувача необхідно регулярне технічне обслуговування. ТО – це комплекс операцій, що забезпечують справність техніки при експлуатації.

Регулярність техобслуговування дуже важлива

Вважається, що техніка потребує технічного обслуговування з відпрацювання 250 мотогодин. За часом мінімальний термін 1 рік. Якщо навантажувач мало працює або взагалі просто стоїть, думка про те, що ТО можна не проводити – помилкове. Техніка, що стоїть довгий час без діла приходить в непридатність набагато швидше. При русі змащуються всі вузли і механізми. Тому вигідніше брати навантажувач в оренду, якщо немає постійного завантаження. Позачергове обслуговування навантажувача доводиться проводити в разі закінчення терміну служби окремих елементів, коли вичерпується запас міцності будь-якого з’єднання.

Що таке мотогодина і як її розрахувати:

Датчик мотогодин на спецтехніці контролює ефективність і тривалість роботи двигуна. Принцип роботи лічильника простий: при включенні двигуна запускається механічний або електричний лічильник. Починає записуватися інформація про частоту поворотів валу. Такий прилад дозволяє визначити тривалість роботи навантажувача за період часу. Важливо знати, що мотогодина не дорівнює годині фактичної роботи техніки. Розрахунок заснований на кількості оборотів валу в хвилину. Зрозуміло, що під навантаженням і на холостому ходу показники будуть різнитись.

Правила розрахунку напрацювання:

  • холостий хід: мотогодина прирівнюється до двох звичайних годин;
  • стандартне навантаження: мотогодина дорівнює приблизно півтори, дві години;
  • інтенсивне навантаження: мотогодина дорівнює приблизно годині.

При непостійному використанні техніки для визначення даних про зношування механізмів розраховують мотогодини з урахуванням умов роботи, віку навантажувача, відсоток зношення окремих вузлів.

ТО навантажувачів з двигунами внутрішнього згорання:

При кожному технічному обслуговуванні автонавантажувачів необхідно ретельно оглядати і проводити діагностику всіх деталей і робочих вузлів. Взявши за основу загальна кількість мотогодин, відпрацьованих технікою, встановлюють тип технічного обслуговування.

Технічне обслуговування навантажувачів з двигунами внутрішнього згорання включає наступне:

  • заміну всіх технічних рідин, олив;
  • заміну фільтрів масляних і повітряних;
  • заміну фільтруючих елементів;
  • змащування вузлів;
  • перевірку і підтягування кріплень;
  • перевірку на корозію і деформацію;
  • фіксування стану роликів каретки і вантажопідйомника;
  • інші роботи за планом ТО.

Особливості ТО електронавантажувачів:

Всі ці роботи, крім заміни олив в двигуні, виконують і при технічному обслуговуванні вилкового електронавантажувача. Встановлена ​​оптимальна періодичність ТО в 600 мотогодин і 12 місяців. Електронавантажувачі вимагають особливої ​​уваги до акумуляторів. Періодично необхідно обслуговувати тягові батареї. Необхідно стежити за рівнем зарядки, небажано, щоб він опускався нижче 30 відсотків. Важливо відстежувати і рівень електроліту. При роботі батарей відбувається активне випаровування рідини. Акумулятор може вийти з ладу, якщо не доливати регулярно дистильовану воду.

Навантажувач, що проходить своєчасне технічне обслуговування, буде надійно і безпечно експлуатуватися тривалий час.

popup button

Залишіть ваш номер телефону, ми вам зателефонуємо