+38 097 399 09 03

sales@denor-service.com.ua

Львів

вул. Єрошенка 28

Blog

Вживаний вилковий автонавантажувач – вибираємо правильно

Вживаний вилковий автонавантажувач – вибираємо правильно

Традиційно вилкові автонавантажувачі підбирають, орієнтуючись на показники вантажопідйомності, висоти підйому вантажів,тип двигуна, тип конструкції вантажопідйомника. Неосновними параметрами вважаються властивість трансмісії, тип шини, габарити навантажувача, включаючи довжину вил і кількість секцій гідророзподільника.

При цьому враховуються ті умови, в яких придбаному механізму належить працювати:

  • інтенсивність експлуатації автонавантажувача,
  • відкрита місцевість, термінал або закрите приміщення
  • особливості маршрутів перевезення
  • ширина вантажних коридорів
  • розмір стелажів
  • наявність підйомів, рамп, складних поворотів на ділянці завантаження

При виборі навантажувача, який вже побував в експлуатації, дуже важливо правильно визначити його залишковий ресурс. Важливими будуть такі якості, як простота обслуговування, ремонтопридатність механізму і низька вартість запасних частин і комплектуючих до нього.

Компанії, що спеціалізуються на продажах вживаної техніки, для отримання додаткового прибутку проводять її глибоку передпродажну підготовку. Відновлені, що пройшли серйозний ремонт навантажувачі для неспеціаліста ззовні практично нічим не відрізняються від тих,які недавно зійшли з конвеєра. Але це не можна сказати про їх внутрішній стан. Потенційному покупцеві слід враховувати, що ступінь і характер зносу навантажувачів залежить від типу, встановленого на цьому механізмі, двигуна. На нашому сайті ви можете ознайомитися з пропозицією навантажувачів б/в.

Якщо силовою установкою навантажувача є ДВС і проводилося його регулярне ТО, знос всіх агрегатів, включаючи двигун, буде рівномірним. Моторесурс дизельного навантажувача закономірно вище бензинового. Якщо є можливість вибору, потрібно віддати перевагу дизельному мотору. Проте в разі поломки ремонт дизеля обійдеться вам значно дорожче бензинового двигуна.

Так, ремонт або заміна паливного насоса потребує суму еквівалентну одній тисячі доларів. Ще одна складність – пошук хорошого фахівця з ремонту. Майстрів, які спеціалізуються на обслуговуванні дизелів, відносно мало.
Тому, перш, ніж визначитися з типом ДВЗ потрібно уточнити чи потрібно покупцеві підвищений ресурс, чи є у нього доступ до дешевої солярки і кваліфікований технічний персонал для обслуговування дизельного мотору. Одним з кращих варіантів є старий навантажувач з бензиновим ДВЗ і додатковим газобалонним обладнанням. Завдяки ощадливому режиму роботи такого гібридного двигуна його залишковий ресурс дуже високий.

У силових установок електронавантажувачів в цьому відношенні все набагато краще. У конструкції електродвигунів циліндропоршньова група відсутня, і вони практично не зношуються. Такі навантажувачі легше знаходять покупця. Але, перш ніж придбати потрібно з особливою ретельністю перевірити стан тягового акумуляторного елемента: зовнішній вигляд батареї, ступінь її заряду, щільність електролітного розчину і його обсяг. У нормальному стані стара АКБ може прослужити ще кілька років. Її заміна на нову обійдеться приблизно в три тисячі доларів.
Безсумнівним плюсом електронавантажувачів такого типу є їх підвищена надійність і довговічність (основний виробник – Японія). Низька вартість електроенергії в порівнянні з паливом дозволяє знизити витрати на обслуговування і експлуатацію. У таких механізмах, особливо обладнаних двигунами змінного струму, застосовуються передові технології. Для обслуговування таких електронавантажувачів потрібні фахівці високої кваліфікації.

Вибираючи навантажувач в залежності від опцій, пов’язаних з транспортуванням вантажу – висоти підйому, конструкції і типу вантажопідйомника – потрібно придивитися до штоків гідравлічних циліндрів для підйому і нахилу. У порівнянні з трисекційними вантажопідйомниками, вантажопідйомники з двома секціями міцніші і мають набагато менші люфти і зношування при тривалій експлуатації. Вантажопідйомники з трьома секціями піддаються значним навантаженням. У таких конструкціях повинна бути передбачена можливість регулювання люфтів. В іншому випадку можна припускати непереборне зношування їх робочої поверхні. Слід бути дуже обережним при виборі навантажувачів «вагонного типу» з вільним ходом. Такі механізми широко використовуються в портових терміналах з інтенсивним вантажопотоком. Як правило, напрацювання навантажувачів з вільним ходом величезна, залишковий ресурс гранично низький. Досить рідко вдається знайти старий навантажувач подібного типу з прийнятним зносом. Наша компанія пропонує послуги з ремонту та обслуговування техніки для складу.

Важливі моменти, які повинні враховуватися покупцем при виборі автонавантажувача:

  • якщо є достовірна інформація про те, що обраний навантажувач закуплений в Японії і при покупці пройшов попереднє технічне обстеження, це свідчить про високий професіоналізм компанії-продавця і буде додатковою гарантією прийнятної якості покупки.
  • на корпусі механізму повинна бути відображена коротка технічна інформація або позначки-протоколи технічного огляду, що підтверджують коректне обслуговування і експлуатацію навантажувача попереднім власником.
  • остерігайтеся купувати техніку з численними слідами корозії. Якщо такі навантажувачі прибули з Японії, то вони швидше за все довго експлуатувалися в прибережній зоні. Вплив солоної морської води настільки сильне, що такі навантажувачі рано чи пізно доведеться повністю перефарбовувати і перебирати.

Слід насторожитися, якщо при огляді на навантажувачі виявилися:

  • задири штоків гідравлічних циліндрів
  • сильне протікання масла з гідравлічної системи
  • практично повністю стерті резинові бандажі на сидінні і педалях, пошкоджено обшивку кермового колеса, лисий резиновий коврик
  • підтікання масла з робочих зон силової установки
  • критично низкиий рівень робочих рідин
  • невідповідність акумулятора мінімальним робочим параметрам
  • сліди серйозних механічних деформацій, таких як перекос вантажопідйомника.

Небажані, але у цілому некритичні такі недоліки:

  • подряпини і інші дефекти фарбування корпусу
  • невеликі підтікання сальників
  • пожкодження поверхності на гнучких шлангах ( легко можна замінити на нові )
  • невеликий люфт в вантажопідйомнику (легко регулюється)
  • дуже слабка натяжка ланцюга (легко регулюється)
  • нерівномірна подача палива (легко регулюється)
  • видима зношеність шин або бандажів (заміняются на нові)
  • понижений рівень масла, робочих рідин (поповняєтся до допустимого рівня)
  • відпрацьовані фильтра (підлягають заміні)
  • люфт підвіски (вимагає заміни наконечників рульових тяг, втулок та інших комплектуючих – усунути)
  • неробочі гальма (регулюються, якщо відрегулювати неможливо – замінюються)

Встановивши один або кілька таких негативних ознак при візуальному огляді потрібно звірити свої спостереження з показаннями датчика мото-годин, зробивши для себе висновок про їх коректність.

Важливо, щоб перед продажем поглиблену експертизу технічного стану вживаного навантажувача провели фахівці фірми-постачальника. Весь покладений спектр регламентних робіт перед передачею механізму в експлуатацію проводять в спеціалізованому сервісному центрі.
Саме останнє, а іноді і найважливіше – питання про ціну. Практика показує, що ймовірність придбати на вторинному ринку сучасну модель навантажувача з невеликим зносом, в топовій комплектації за мінімальною ціною дорівнює нулю.

Дуже складно знайти стару модель навантажувача в задовільному технічному стані – це, звичайно, виключення з правил. Вам не продаватимуть відмінну техніку собі в збиток. З цієї причини співвідношення ціни і якості можна вважати головним. При закупівлі вживаного навантажувача, виробленого в Японії ціна буде залежати від того, чи брав участь він в аукціонах.
Крім цього в неї включається залишкова вартість самого навантажувача, перевезення його в Україну і обов’язкового платежу, який стягується митними органами у зв’язку з розмитненням техніки після перетину кордону, матеріальні витрати постачальника, пов’язані з доставкою навантажувача на склад, і інших витрат компанії-продавця.

Якщо продавець пропонує недорогий японський навантажувач, варто скористатися калькулятором і виключити з ціни все зазначені витрати. Подивившись на результат ви напевно прийдете до висновку що цей самурайський механізм давно відпрацював свій термін служби і хороший, лише ззовні. Або, може бути інший поворот подій, якщо вартість машини більша вартості сучасної техніки або дорівнює їй, то потрібно зрозуміти – чому?
В цьому випадку можна орієнтуватися на мінімальні ціни на старі навантажувачі, які мають вантажопідйомність до півтори тони. Якщо ціна такого навантажувача буде значно відрізнятися від планки в 11 тисяч доларів, варто відмовитися від покупки до кращих часів.
Тому фахівці компанії постачальника, до якого звертається покупець, повинні надати йому гарантії вдалого вибору, детально ознайомившись з технічними характеристиками і можливостями тієї чи іншої моделі. Для вашої зручності ми надаємо послуги з доставки спецтехніки на територію замовника.

Leave a comment

popup button

Залишіть ваш номер телефону, ми вам зателефонуємо